Sevan Startup Summit 2018

22 Հուլ 2018 - 29 Հուլ 2018
Սեւան

Սամմիթին կմասնակցի շուրջ 1000 ձեռներեց ամբողջ աշխարհից, այդ թվում 120 ստարտափ թիմ
Գրանցվել

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

Ալեքսիս Օհանյան

Reddit

Ամերիկահայ ձեռներեց, ներդրող, Reddit սոցիալական լրատվական կայքի համահիմնադիր

Localz

Զբոսաշրջիկների համար ստեղծված հարթակ

Mobitaxi

Օնլայն տաքսի ծառայություն

Mashtots

Արեւմտահայերեն սովորեցնող հավելված

inKin

Սոցիալական ֆիթնեսի հայ-ռուսական հարթակ

Dhole

Խաղի միջոցով սովորել համաստեղությունների անունները

Share4Car

Օնլայն AutoStop-ը միավորում է նույն ճանապարհով երթեւեկողներին

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

Be Armenian

Հայկական թեմաներով հայալեզու ֆոներ եւ բացիկներ

«Ռոստելեկոմ»-ը Հայաստանում մեկնարկում է «հեռախոսային սպասարկում» ծառայությունը

Մարտի 26-ից «Ռոստելեկոմ»-ը Հայաստանում գործարկել է «Հեռախոսային սպասարկում» ծառայությունը՝ ինչպես նոր, այնպես էլ գործող ֆիզիկական անձ հանդիսացող բոլոր բաժանորդների համար։

Ընկերության յուրաքանչյուր բաժանորդ կարող է զանգահարել 060 46 00 00 հեռախոսահամարին (նախապես պայմանագիրը կնքելիս տրամադրած հեռախոսահամարից), անցնել նույնականացման փուլն ու հնարավորություն ստանալ մեկ զանգի միջոցով իրականացնելու մի շարք գործարքներ ՝

-    պայմանագրի վերակնքում,
-    սակագնային փաթեթի փոփոխություն,
-    հասցեի փոփոխություն,
-    ծառայության ավելացում/դադարեցում,
-    ներբնակարանային տեխնիկական սպասարկման ծառայության պատվերի գրանցում,
-    ծառայության ժամանակավոր կասեցում/ կասեցման դադարեցում,
-    այլ ծառայություններ:

«Գործարկել ենք մի ծառայություն, որը նորույթ է մեր շուկայում եւ լայնորեն կիրառվում է շատ զարգացած երկրներում: Ընդամենը մեկ հեռախոսազանգի միջոցով մեր բաժանորդը այսուհետ կարողանում է մի շարք գործարքներ իրականացնել պարզ ընթացակարգով՝ առանց այցելելու վաճառքի եւ սպասարկման սրահներ։ Սա բաժանորդների սպասարկման նոր մշակույթ է եւ արդեն իսկ գործարք իրականացրած բաժանորդների գոհունակությունը վկայում է, որ մենք ճիշտ ուղու վրա ենք»,- նշել է «Ռոստելեկոմ» Հայաստանի գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը։

«Հեռախոսային սպասարկում» ծառայությունը նախատեսված է ֆիզիկական անձ հանդիսացող բաժանորդների համար ինչպես Երեւանում, այնպես էլ ՀՀ մարզերում։ Այն հասանելի է յուրաքանչյուր օր՝ ժամը 08:00-ից մինչեւ 24:00:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo