Climate Tech Hackathon

30 Հուն 2018 - 01 Հուլ 2018
ISTC

24-ժամյա միջոցառումը կստեղծի անտառային և գյուղատնտեսության մարտահրավերների լուծումներ գտնելու բարենպաստ միջավայր
Գրանցվել

Blockchain Hackathon: Securing the integrity of elections

23 Հուն 2018 - 24 Հուն 2018
Hero House

Թիմերը 30 ժամվա ընթացքում կզարգացնեն իրենց լուծումները
Գրանցվել

Ալեքսիս Օհանյան

Reddit

Ամերիկահայ ձեռներեց, ներդրող, Reddit սոցիալական լրատվական կայքի համահիմնադիր

Մանուկ Հերգնյան

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

360 Stories

Հայաստանի տեսարժան վայրերը՝ 360 աստիճանով

Movie Trip

Տեղեկատվություն հայտնի ֆիլմերում ներկայացված վայրերի մասին

KitKeys

Հայերեն ստեղնաշար

Zangi

Անվճար HD տեսազանգեր,չաթ

ARLOOPA

Վիրտուալ եւ լրացված իրականություն

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

OutChat

Ծանոթանալ եւ հանդիպել 24 ժամ անց

Dhole

Խաղի միջոցով սովորել համաստեղությունների անունները

Հայտնի են ԴիջիԿոդ մրցույթի հաղթողները

Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանում կայացել է ԴիջիԿոդ պատանեկան ծրագրավորման ամենամյա մրցույթը, որին մասնակցել են ՀՀ գրեթե բոլոր մարզերի դպրոցականները:

Այս տարի ԴիջիԿոդ-ին մասնակցելու հայտ է ներկայացրել «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաների 300 դպրոցական, որոնցից եզրափակիչ փուլ է անցել 54-ը:

Դպրոցականներն աշխատել են Կրիա (KTurtle) եւ Մասաչուսեթսի (MIT) տեխնոլոգիական ինստիտուտի կողմից մշակված Scratch (Աղվես) ծրագրավորման լեզուներով: Նրանք ներկայացրել են իրենց խաղերը մասնագիտական ժյուրիի անդամներին:

13 տարեկանից բարձր տարիքային խմբում «Լավագույն խաղ» անվանակարգում հաղթողներ են ճանաչվել Ամիր Մեհդի Ասադին ու Րաֆֆի Բունիացյանը (Աբովյան)՝ իրենց «Revenge for justice» խաղով եւ Միքայել Նավոյանն ու Էդուարդ Ղազարյանը ՝ (Վանաձոր) իրենց «Last hope» խաղով, իսկ 13 տարեկանից ցածր տարիքային խմբում՝ Լիանա եւ Դիանա Խաչատրյանները (Կարճաղբյուր) «R/Evolution» խաղով:

Հռիփսիմե Յուզբաշյանն (Երեւանից) իր «Թիվ» խաղով հաղթել է 13 տարեկանից ցածր տարիքային խմբում «Լավագույն ինտերակտիվ անիմացիա» անվանակարգում, իսկ 13 տարեկանից բարձր տարիքային խմբում «Լավագույն ինտերակտիվ անիմացիա եւ սարքերի ինտեգրում» անվանակարգում հաղթող է ճանաչվել Վահագն Զարգարյանը (Արծվաբերդ) իր «Flying device» նախագծով:

Կրիա (KTurtle) ծրագրով «Լավագույն ալգորիթմական լուծում» անվանակարգում հաղթել է Մասիսից Էդգար Հարությունյանի «Եռանկյան կառուցում ըստ կոորդինատների» նախագիծը:

«Լավագույն դիզայն» անվանակարգի հաղթողն է Գյումրու 23 դպրոցի Արմաթի սաներ Ռազմիկ Սարգսյանի եւ Ստեփան Գրիգորյանի «Be like panda» խաղը:

Լավագույն ծրագրերի հեղինակներն արժանացել են պատվոգրերի ու խրախուսական մրցանակների:

Ժյուրիի կազմում ընդգրկված էին Արման Աթոյանը (X-Tech), Վահե Տոռոզյանը (Mindup Games), Նարեկ Թութխալյանը (Վորլդ Վիժն Հայաստան), Վարդան Մամիկոնյանը (Ucom), Արամ Քեռյանը (AUA), Սաթենիկ Մնացականյանը (Լեւիաթան), Նարեկ Աղեկյանը (Noor Games) եւ Արման Պողոսյանը (Ինստիգեյթ):

«ԴիջիԿոդը շատ լավ առիթ է ստեղծագործական տաղանդները բացահայտելու եւ մյուս կողմից դպրոցականների համար մրցակցային պայմաններ ապահովելու համար»,- նշել է ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանը:

ԴիջիԿոդն անցկացվում է 2015թ-ից ԻՏՁՄ-ի կողմից: Նպատակն է բացահայտել Հայաստանի ամբողջ տարածքում ինժեներություն ուսումնասիրող տաղանդավոր դպրոցականներին, ինչպես նաեւ խրախուսել նրանց, որպեսզի խաղեր սպառողից վերածվեն խաղ ստեղծողի:

ԴիջիԿոդի գլխավոր հովանավորը Ucom ընկերությունն է, հովանավորը՝ Վորլդ Վիժն Հայաստանը, գործընկերը՝ Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանը:

 

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo