Դավիթ Յան

ABBYY

ABBYY համակարգչային ծրագրերի ընկերության հիմնադիր, Lingvo էլ. բառարանի ստեղծող

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Ալեքսիս Օհանյան

Reddit

Ամերիկահայ ձեռներեց, ներդրող, Reddit սոցիալական լրատվական կայքի համահիմնադիր

Playland Armenia

Կրթական եւ ժամանցային անվճար խաղային հարթակ

A2B transport

Երեւանի տրանսպորտային երթուղիների որոնում

Mobitaxi

Օնլայն տաքսի ծառայություն

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

Cartly

Մթերքի օնլայն գնում

Movie Trip

Տեղեկատվություն հայտնի ֆիլմերում ներկայացված վայրերի մասին

Eye Care Plus

Ստուգել եւ մարզել տեսողությունը

Armenia Today

Հայաստանյան վերջին լուրերը՝ տարբեր աղբյուրներից

Փիերս Ռիդյարդ. Մինչ ամերիկյան շուկա դուրս գալը հաստատվե՛ք լոկալ շուկայում

Փիերս Ռիդյարդը Լոնդոնում տեղակայված Radix ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրենն է: Radix հարթակը օգնում է ստեղծել եւ տարածել ապակենտրոնացված հավելվածներ:

Փիերս Ռիդյարդը՝ իր Surematics ստարտափով, YCombinator-ի աքսելերացիոն ծրագրի շրջանավարտ է:

Itel.am-ի հետ զրույցում նա խոսել է Y Combinator-ում ստացած փորձի եւ գլոբալ շուկաներ դուրս գալու մասին:

Y Combinator-ի ծրագիրը ստիպում է քեզ աճել

Y Combinator-ը հիանալի փորձ էր: Թեեւ ծրագիրն ուղիղ իմաստով դռներ չի բացում քո առջեւ, փոխարենը, ինչն իմ կարծիքով, ավելի կարեւոր է, ստիպում է քեզ աճել:



Ծրագրի շրջանակում ամբողջ ուշադրությունը կենտրոնացված է այն բանի վրա, որ քո ընկերությունը տեղափոխես հաջորդ մակարդակի: Այնպես որ մասնակցությունն իմաստ ունի այն դեպքում, եթե ընկերությունը հնարավորություն ունի՝ շուկայում իր տեղը գտնելու եւ հավատարիմ հաճախորդներ ունենալու:

Y Combinator-ը քեզ հասցնում է այն կրիտիկական պահին, երբ վճռականություն կունենաս, դուրս կգաս, պրոդուկտ կստեղծես, կխոսես հաճախորդների հետ: Սա մեծ ինտենսիվությամբ իրականացվող պրոցես է, որը տեւում է ամբողջ 3 ամիս:

Անհավատալի է տեսնել, թե որքան բանի է հնարավոր հասնել այդ կարճ ժամանակահատվածում:

Սկզբում հաստատվե՛ք լոկալ մակարդակում

Հնարավոր է, որ աշխարհում ձեր համար ամենամեծ շուկան իրոք ամերիկյանն է: Դա նորմալ է, լավ է: Բայց կարող եք շատ բան սովորել լոկալ մակարդակում հաստատվելու արդյունքում:

Մինչեւ ամերիկյան շուկա մուտք գործելու որոշում կայացնելը՝ համոզված եղեք, որ ունեք վճարող հաճախորդներ եւ լոկալ մակարդակում հաստատված հիմք:

Կարեւոր է, որ լոկալ մակարդակում սկսեք ստեղծել ձեր հաճախորդների բազան, անգամ եթե դրանք ոչ կայուն հաճախորդներ են, որովհետեւ ձեր ընկերությունն ունի այդ մարդկանց կարիքը՝ մինչեւ ավելի մեծ շուկա նվաճել փորձելը: Սակայն, բնականաբար, այս ամենն անհատական է՝ յուրաքանչյուր ընկերության պարագայում:

Ի դեպ, Չինաստանը նույնքան մրցունակ շուկա է, որքան ԱՄՆ-ն, եւ շատ դեպքերում այնտեղ շատ ավելի բարդ է մուտք գործել:

Վաճառքների ամերիկացի մասնագե՛տ վարձեք

Եթե արդեն սկսել եք հաճախորդներ ներգրավելու գործընթացը եւ նախնական որոշ զարգացում արձանագրել, ապա վստա՛հ եղեք, որ ԱՄՆ-ում պրոդուկտ իրացնելը շատ ավելի բարդ է լինելու, քանի որ ամերիկացիները ֆանտաստիկ պրոֆեսիոնալ են վաճառքների հարցում:

Ամերիկյան շուկա մուտք գործել ցանկացող ստարտափներին իմ ամենամեծ խորհուրդն է՝ աշխատանքի ընդունել վաճառքների ամերիկացի մասնագետի:

Փիերս Ռիդյարդի հետ զրուցել է Նարինե Դանեղյանը

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo