Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

CityNabz

Ժամանցային միջոցառումների տեղեկատու

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

ARLOOPA

Վիրտուալ եւ լրացված իրականություն

Playland Armenia

Կրթական եւ ժամանցային անվճար խաղային հարթակ

inKin

Սոցիալական ֆիթնեսի հայ-ռուսական հարթակ

Pet Savers

Փրկել փոքրիկ կենդանիներին

Cubway

Արկադային (Arcade game) էլեմենտներով puzzle խաղ

Chessify

Շախմատի խաղատախտակի սքանավորում եւ վերլուծություն

Քլաես Միկկո Նիլսեն. Պարզ փիչն ամենաազդեցիկն է

2018թ. փետրվարի 8-9-ը Լատվիայի մայրաքաղաք Ռիգայում կայացել է TechChill տեխնոլոգիական միջոցառումը, որը հյուրընկալել էր շուրջ 2000 ներկայացուցչի ամբողջ աշխարհից:

Քլաես Միկկո Նիլսենը Nordic Business Angel Network-ի գլխավոր տնօրենն է, Finnish Business Angels Network (FiBAN)-ի համահիմնադիրը: Նա հայտնի է փիչինգ հմտությունների իր փորձով:

TechChill-ի շրջանակում Itel.am-ի հետ զրույցում նա փիչինգին վերաբերող խորհուրդներ է տվել հայաստանյան ստարտափներին:

Փիչը շոու է

Փիչը շոու է՝ ցույց տալու համար, որ դու հետաքրքիր բան ունես: Վերջին 7 տարիներին լսում եմ անընդհատ փիչեր եւ կարող եմ ասել, որ, վստահաբար, փիչինգը ստարտափներ գտնելու լավագույն ձեւը չէ: Այն տալիս է միայն թեթեւ պատկերացում: Իրականում լուրջ հարցերը քննարկվում են դեմ առ դեմ հանդիպումների ժամանակ:  

Գնահատելի է այն ձեռներեցը, որը չի վախենում փիչ անել օտար լեզվով, չի վախենում կանգնել հանդիսատեսի առջեւ եւ բարձրաձայն խոսել իր գործունեության մասին:

 Քլաես Միկկո Նիլսենը

Քլաես Միկկո Նիլսենը
Լուսանկարը՝ Անձնական արխիվից


Պետք է թույլ տալ, որ փիչ անողը նախքան բեմ բարձրանալը փորձի հնարավորություն ունենա, քանի որ դա կօգնի բացառել սթրեսային պահերը: Մյուս կողմից, երբ փիչի ժամանակ ինչ-որ բան այնպես չի ընթանում, հետաքրքիր է hետեւել, թե ինչպես խոսնակը դուրս կգա այդ անսպասելի իրավիճակից: Սա նաեւ թույլ կտա հասկանալ, թե տվյալ մարդը իրական բիզնես աշխարհում հանդիպող դժվար իրավիճակներում ինչպես իրեն կդրսեւորի:
 
Կարծում եմ՝ 5 րոպեն փիչի համար չափազանց շատ է, հատկապես այն դեպքերում, երբ չես հասկանում, թե այն ինչի մասին է: Ֆինլանդիայում ստանդարտը 3 րոպեն է:
 
Ունկնդիրը պետք է կարողանա փիչը վերապատմել

Շատ կարեւոր է, որ փիչ անես այնպես, որ քո բոլոր ունկնդիրները հասկանան, թե ինչ նկատի ունեիր: Եվ սա նույնիսկ այն դեպքում, երբ քեզ համար հավանական ներդրող կարող է լինել այդ լսարանի միայն մի քանի տոկոսը: Պատմի՛ր քո պրոդուկտի մասին այնպես, որ փիչը լսող ցանկացած մեկը դահլիճից դուրս գալով կարողանա այն վերապատմել տանը կամ ընկերներին:  

Ձեռներեցական կիրքը պետք է արտահայտել

Հարկավոր է ունենալ էներգետիկա, կիրք, որը ցույց կտա, որ դուք շատ նվիրված եք ձեր գործին: Հանրությունը սիրում է ձեռներեցական կիրքը: Բաց խոսեք այն մասին, թե ինչ եք անում, այլապես կկորցնեք ձեր լսարանը:

Շատ կարեւոր է նաեւ տեղեկացված լինելը ձեր ստարտափին վերաբերող բոլոր թվերից:

Նարինե Դանեղյան

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo