Climate Tech Hackathon

30 Հուն 2018 - 01 Հուլ 2018
ISTC

24-ժամյա միջոցառումը կստեղծի անտառային և գյուղատնտեսության մարտահրավերների լուծումներ գտնելու բարենպաստ միջավայր
Գրանցվել

Blockchain Hackathon: Securing the integrity of elections

23 Հուն 2018 - 24 Հուն 2018
Hero House

Թիմերը 30 ժամվա ընթացքում կզարգացնեն իրենց լուծումները
Գրանցվել

Պիեռ Հեննես

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Մանուկ Հերգնյան

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Velopark

Հեծանվային կայանատեղիների, սպասարկման կետերի որոնում

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

Playland Armenia

Կրթական եւ ժամանցային անվճար խաղային հարթակ

360 Stories

Հայաստանի տեսարժան վայրերը՝ 360 աստիճանով

Melon Splash

Փրկել փոքրիկ կենդանիներին

Be Armenian

Հայկական թեմաներով հայալեզու ֆոներ եւ բացիկներ

PicsArt

Lուսանկարների խմբագրման համակարգ

ARLOOPA

Վիրտուալ եւ լրացված իրականություն

Beeline-ն անցկացրել է ամենախոշոր «Հաճախորդի օրը»

Beeline-ն անցկացրել է այս տարվա խոշորագույն «Հաճախորդի օրը», որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը 3 օր աշխատել է հաճախորդների հետ վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակներում։

Միջոցառումը ներառել է Հայաստանում Beeline-ի գրեթե բոլոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակները, որտեղ հաճախորդների հետ աշխատել են  ընկերության ավելի քան 120 մենեջերներ եւ աշխատակիցներ։

«Այս նախագիծը, որը մենք անվանում ենք «Հաճախորդի օր», սիրված եւ սպասված է ոչ միայն հաճախորդների, այլեւ մեր աշխատակիցների կողմից։ Պատճառը հաճախորդների հետ անձամբ շփվելու, հուզող հարցերի պատասխաններ լսելու, առաջարկներ անելու եւ հետադարձ կապ ստանալու հնարավորությունն է։ Նշեմ, որ հաճախորդների արդիական առաջարկներն ու ցանկությունները հնարավորինս արագ իրականացվում են, քանի որ շատ աշխատակիցներ միջոցառումից հետո հանդես են գալիս համապատասխան նախաձեռնություններով»,- նշել է Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Բացի եռամսյակը մեկ անցկացվող հաճախորդների օրերից, հետադարձ կապ ստանալու համար հաճախորդներին առաջարկվում է իրենց մեկնաբանություններն ու գնահատականները թողնել ընկերության գրասենյակ կամ սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Անցած տարվա ընթացքում Beeline-ը ստացել եւ մշակել է ավելի քան 130 000 դիմում։ 

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo