Sevan Startup Summit 2018

22 Հուլ 2018 - 29 Հուլ 2018
Սեւան

Սամմիթին կմասնակցի շուրջ 1000 ձեռներեց ամբողջ աշխարհից, այդ թվում 120 ստարտափ թիմ
Գրանցվել

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Դավիթ Յան

ABBYY

ABBYY համակարգչային ծրագրերի ընկերության հիմնադիր, Lingvo էլ. բառարանի ստեղծող

Պիեռ Հեննես

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Dictoro

Սպորտային հանդիպումների հաշիվների կանխատեսում

Melon Splash

Փրկել փոքրիկ կենդանիներին

Dinebook

Նախապես տեղ ամրագրել ժամանցի վայրերում

Calculator (APPA)

Հաշվել ԱՊՊԱ-ի հետ կապված ծախսերը

TaxoLine

Տաքսիների օնլայն պատվիրում Երեւանում

Noble Run

Անցնել խոչընդոտները եւ ողջ մնալ

PicsArt

Lուսանկարների խմբագրման համակարգ

Mathuk

Մաթեմատիկա սովորեցնող օնլայն համակարգ

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Բաժանորդների աջակցման զանգերի կենտրոնն արդիականացվել է

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Բաժանորդների աջակցման զանգերի կենտրոնը, որը հայտնի է նաեւ որպես «111» թեժ գիծ ծառայություն, արդիականացվել եւ համալրվել է նորագույն տեխնոլոգիական լուծումներով:

Կենտրոնն ապահովվել է LED լուսավորման ընդհանուր եւ անհատական՝ ինքնակառավարվող համակարգերով, ներդրվել է օդորակման նոր համակարգ: Նորարարական լուծումներ են կիրառվել Զանգերի կենտրոնի տարածքում ձայնամեկուսացում ապահովելու համար:
 
«Բաժանորդների աջակցման զանգերի կենտրոնի վերազինման նպատակը բաժանորդների սպասարկման որակի բարձրացումն է, որի հիմնական տարրերն են կենտրոնի տեխնոլոգիական բարելավումը, ավելի շատ աշխատակիցներ տեղակայելու հնարավորությունն ու Զանգերի կենտրոնի գործակալների համար առավել հարմարավետ պայմանների ստեղծումը: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը երբեք չի բավարարվում գործող համակարգերի աշխատանքով, այլ ձգտում է դրանց անընդհատ կատարելագործմանը: Նորարարությունների կիրառումը շարունակական գործընթաց է եւ վերաբերում է ընկերության բոլոր ստորաբաժանումներին: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ավելի քան տասնմեկամյա գործունեության  եւ մրցակցային առավելության հիմքում այս մոտեցումն է»,- նշել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:

2017թ. հունվարից մինչեւ մայիս ամիսը ներառյալ Բաժանորդների աջակցման զանգերի կենտրոնը սպասարկել է 1 573 961 զանգ, էլեկտրոնային 5521 նամակ, առցանց 5871 հարցում եւ  գրավոր 502 դիմում:

Բաժանորդների աջակցման զանգերի կենտրոնն իր պայմաններով  հարմարեցված է նաեւ հատուկ կարիքներ ունեցող աշխատակիցների տեղաշարժման համար:

Կենտրոնը պատրաստ է նաեւ վճարովի հիմունքներով բաժանորդային հեռահար սպասարկում իրականացնել փոքր, միջին եւ խոշոր ընկերությունների համար:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo