Վերջերս Վիվա-ՄՏՍ-ը թողարկել է UNLIM կանխավճարային սակագնային պլանը՝ անսահմանափակ ինտերնետ նախընտրող բաժանորդների համար:
Սակագնային պլանը օրեցօր ավելի լայն տարածում է գտնում բաժանորդների շրջանում: Ընկերությունը ներկայացրել է, թե ինչ առավելություններ է ընձեռում «UNLIM» սակագնային պլանը:
UNLIM սակագնային պլանի լայն տարածում գտնելու պատճառները
«UNLIM» սակագնային պլանը մեծ պահանջարկ է վայելում նախ այն պատճառով, որ ինտերնետն անսահմանափակ է: Սակագնային պլանը նաեւ ներառում է 450 SMS ուղարկելու հնարավորություն եւ 450 րոպե` ցանցի ներսում, ՀՀ եւ Արցախի ցանցեր, ԱՄՆ, Կանադա եւ ՄՏՍ Ռուսաստան զանգահարելու համար, իսկ ներառված րոպեները սպառելուց հետո՝ լրացուցիչ 10 000 ներցանցային րոպե:
Սոցիալական հարթակներ, որոնցից առավել հաճախ են օգտվում UNLIM-ի բաժանորդները
UNLIM կանխավճարային սակագնային պլանի բաժանորդներն ամենից շատ օգտվում են Instagram-ից, որտեղ շատ են տարածված reels-երը՝ կարճ, ժամանցային տեսանյութերը: Instagram-ին հաջորդում են YouTube-ը, Facebook-ը, TikTok-ը եւ Telegram-ը:
Հիշեցնենք, որ Meta-ի մաս կազմող Instagram-ն ու Facebook-ը, միասին վերցված, Հայաստանում ունեն մոտ 2,5 միլիոն օգտատեր. Facebook-ը՝ 1,4 միլիոն (համացանցից օգտվողների մոտ 64%), իսկ Instagram-ը՝ 1,1 միլիոն (համացանցից օգտվողների մոտ 46,3%): Ինչպես ամբողջ աշխարհում (ավելի քան 2,9 միլիարդ ակտիվ օգտատեր), այնպես էլ Հայաստանում, այս երկու սոցցանցերն ամենատարածվածն են, ըստ՝ DataPortal-ի տվյալների: