Climate Tech Hackathon

30 Հուն 2018 - 01 Հուլ 2018
ISTC

24-ժամյա միջոցառումը կստեղծի անտառային և գյուղատնտեսության մարտահրավերների լուծումներ գտնելու բարենպաստ միջավայր
Գրանցվել

Blockchain Hackathon: Securing the integrity of elections

23 Հուն 2018 - 24 Հուն 2018
Hero House

Թիմերը 30 ժամվա ընթացքում կզարգացնեն իրենց լուծումները
Գրանցվել

Պիեռ Հեննես

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Մանուկ Հերգնյան

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Velopark

Հեծանվային կայանատեղիների, սպասարկման կետերի որոնում

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

Playland Armenia

Կրթական եւ ժամանցային անվճար խաղային հարթակ

360 Stories

Հայաստանի տեսարժան վայրերը՝ 360 աստիճանով

Melon Splash

Փրկել փոքրիկ կենդանիներին

Be Armenian

Հայկական թեմաներով հայալեզու ֆոներ եւ բացիկներ

PicsArt

Lուսանկարների խմբագրման համակարգ

ARLOOPA

Վիրտուալ եւ լրացված իրականություն

ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը. Արման Աթոյան

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը վերջին տարիներին Հայաստանում դարձել է տնտեսական հրաշքի բացառիկ օրինակ: Քայլ առ քայլ «այթիշնիկները» ստեղծել են իրենց աշխարհը` հազարավոր աշխատատեղերով ու միջինից մի քանի անգամ բարձր աշխատավարձով, ասել է թե` «տնտեսություն տնտեսության մեջ»:

Itel.am-ի «ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքում հաջողակ ընկերությունների հիմնադիրներն ու ղեկավարները կներկայացնեն իրենց անցած ուղին եւ խորհուրդներ կտան սկսնակներին:

Շարքի առաջին զրուցակիցը X-TECH ընկերության հիմնադիր, Arloopa ընկերության համահիմնադիր եւ տնօրեն Արման Աթոյանն է:

Ոլորտի ապագան նշմարվում էր 2000-ականների վերջերին

Այսօր Arloopa-ն զբաղվում է հիմնականում վիրտուալ (Virtual Reality) եւ լրացված իրականությանը (Augmented Reality) վերաբերող խաղերի եւ հավելվածների ստեղծմամբ: Արման Աթոյանի խոսքով` տասը տարի առաջ ոլորտն այլ տեսք ուներ:

«2008-ին Հայաստանում փակվեց գերմանական հայտնի ՏՏ ընկերություններից մեկի գրասենյակը: Փակվելուց հետո այնտեղ աշխատած հայ ծրագրավորողներով ստեղծեցինք մեր ընկերությունները: Այդ տարիներին ոլորտը կենտրոնացած էր web ծրագրավորման վրա, սկսեցինք Adobe Flash-ի վրա հիմնված կայքեր պատրաստել: 2011-ից քիչ-քիչ սկսեցինք անցում կատարել mobile հարթակում աշխատանքին` գիտակցելով, որ ապագան դրանն է: Սկսել էի միայնակ, հիմա արդեն 20-հոգանոց թիմ է աշխատում մեր նախագծերի վրա»,- նշում է ընկերության հիմնադիրը:

Սովորել, մասնակցել, ուսումնասիրել

Արման Աթոյանի խոսքով` նորաստեղծ ընկերություններն ու ստարտափները պետք է հնարավորինս շատ մասնակցեն հաքաթոնների, մրցույթների, բարքեմփերի: Շփումն է, որ նոր հեռանկարներ է բացում երիտասարդների առջեւ:

«Ընկերության տրանսֆորմացիան, կարելի է ասել, սկսվեց 2011թ. Նյու Յորքում, որտեղ հայտնվել էինք՝ հաղթելով Microsoft-ի կողմից կազմակերպվող Imagine Cup մրցույթի հայաստանյան փուլին: Նյույորքյան եզրափակիչը մեզ շփումների մեծ հնարավորություն տվեց, ու ծանոթացանք տեղեկատվական աշխարհում առկա նորարարություններին, որոնց մասին Հայաստանում դեռ քչերը պատկերացում ունեին: Հետ եկանք Հայաստան, սկսեցինք Xbox խաղային համակարգի համար ստեղծված Kinect սարքի համար ծրագրեր գրել, դուրս գալ համաշխարհային շուկա, որտեղ խաղացողներն այդքան էլ շատ չէին: Մասնակցությունը մրցույթներին ու շփումներն այլազգի մեր տարեկիցների հետ մեզ նոր փուլ էր տանում»,- պատմում է Արման Աթոյանը:

Սեփական արտադրա՞նք, թե՞ ծառայությունների մատուցում

X-TECH-ն ու Arloopa-ն այսօր AR/VR տեխնոլոգիաների առաջամարտիկն է Հայաստանում: Բացի ծրագրային ապահովումից, Arloopa-ն, օրինակ, վիրտուալ եւ լրացված իրականության տեխնոլոգիաներով աշխատող սեփական սարքերն է մշակում ու արտադրում:

Արման Աթոյանն ասում է` դեռ լիովին չեն հրաժարվել ծառայությունների մատուցումից ու անցում կատարել սեփական նախագծերին: Բանալին դեռ գտնված չէ, թիմի մի կեսը պատվերով ծառայություններ մատուցելով պահում է մյուս կեսին` ապահովելով սեփական արտադրանքի ֆինանսական կայունությունը:

«Ծառայությունների մատուցման կամ աութսորսինգի ոլորտում Հայաստանը, կարելի է ասել, պարտված է, քանի որ քանակապես զիջում է դաշտի այլ խաղացողներին` Հնդկաստան, Ուկրաինա եւ այլն, որտեղ պատվերով աշխատանք կատարողների մեծ բանակ ու մշակույթ կա: Սեփական նախագծերն ու պրոդուկտներն ավելի կենսունակ են ժամանակակից աշխարհում: Մենք գտել ենք ոսկե միջինն ու զբաղվում ենք երկուսով էլ: Հեռանկարում միայն սեփական բովանդակությամբ զբաղվելն է»,-պատմում է Արման Աթոյանը՝ դաշտ նոր մուտք գործողներին խորհուրդ տալով մտածել սեփականը ստեղծելու ուղղությամբ:

Մեր ժամանակների հերոսը

Տեխնոլոգիական հասարակության փոխակերպվելու համար մեծ դեր ունի կրթությունն ու միջավայրը, որտեղ ձեւավորվում է ապագայի մասնագետն ու քաղաքացին:

«Այսօրվա երեխայի ու պատանու հերոսը, օրինակ, պետք է Էլոն Մասկը լինի, որը փոխում է աշխարհն ու նորարարություններ բերում: Օրինակներ վերցնելու համար մեդիայի ներկա վիճակը բնավ լավագույնը չէ: Պետք է այս խնդրին ուշադրություն դարձնել ու նպաստավոր միջավայր ստեղծել կրթության ու առաջընթացի համար: Կրթության առաջին հիմքերն արդեն կան` «Թումո»-ի ու դպրոցներում ինժեներական լաբորատորիաների տեսքով, ինչը ոգեւորիչ է»,- ամփոփում է Արման Աթոյանը:

Սուրեն Ստեփանյան

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo