Վրաստանում գործող Beeline բջջային օպերատորն ռեբրենդինգ է արել եւ իր ապրանքանիշը վերանվանել Cellfie:
Դիմելով բառախաղի օգնությանը, օպերատորն ակնհայտորեն ցանկացել է օգտագործել մեր առօրյա կյանքի անբաժան մաս դարձած Selfie բառը:
Փոխվել է նաեւ ընկերության կորպորատիվ ինքնությունը՝ հիմնական գույներն այժմ վարդագույնն ու մանուշակագույնն են։
2022 թվականին վրաց գործարար Խվիչա Մակացարիան VEON հեռահաղորդակցության հոլդինգից գնել էր Beeline ապրանքանիշով գործող VEON-Georgia-ն։ Գործարքի գինը կազմել էր 45 մլն դոլար։
Այն ժամանակ Վրաստանում Beeline-ն ուներ մոտ 1,3 մլն բաժանորդ՝ երկրի ընդհանուր բաժանորդների 24,5%-ը։