Գեղամ Ազատյանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
Գեղամ Ազատյանը՝ «Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
Գեղամ Ազատյանը՝ «Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
17:26 | 02.05.22 | Հարցազրույցներ | exclusive 40908
2022թ. ապրիլի 5-ին «Դեքսաթելը» նշեց իր 7-րդ տարեդարձը։ Ամպային հաղորդակցության (Cloud Communications) ոլորտում գործող հայկական ընկերությունն անցած ճանապարհի ու մարտահրավերային տարիների մասին Itel.am-ը զրուցել է ընկերության համահիմնադիր Գեղամ Ազատյանի հետ:
- Պրն Ազատյան, ընկերության առաջին տարեդարձի օրը կարո՞ղ էիք պատկերացնել, թե ինչպիսին է լինելու այն 7 տարի անց։
- Ես հաճախ եմ ասում, որ այն, ինչ մենք ունենք այսօր, յոթ տարի առաջ երազանք է եղել: Բայց մենք հստակ գիտեինք, թե ուր ենք գնում եւ երբեւիցե չենք շեղվել մեր նպատակներից: Աշխատանքի առաջին իսկ օրվանից մենք նպատակ ենք դրել հիմնադրել այնպիսի ընկերություն, որն ապագայում կլինի իր ոլորտի առաջատարը ոչ միայն մեր տարածաշրջանում, այլ նաեւ Եվրոպայում, Ասիայում եւ շատ այլ խոշոր շուկաներում: Այսօր «Դեքսաթել»-ը Եվրոպայի ամենաարագ աճող 1000 ընկերությունների ցանկում զբաղեցնում է 198-րդ տեղը՝ ըստ Financial Times-ի եւ Statista հետազոտական ընկերության:
«Դեքսաթել»-ը շատ լավ օրինակ է մեր նոր ստեղծվող ընկերությունների համար՝ հասկանալու, որ եթե մի ամբողջ թիմ տարիներ շարունակ աշխատի մեկ ընդհանուր նպատակի կամ երազանքի համար, կարող է իսկապես իրականացնել այն:
- Արդյոք այն, ինչն ի սկզբանե դրված էր ընկերության ստեղծման հիմքում, շարունակու՞մ է մնալ արդիական։ Ի՞նչն է փոխվել ընկերության ռազմավարությունում այս տարիների ընթացքում։
- Այս տարիների ընթացքում մենք հասկացանք, որ կարող ենք ավելին: Մեզանում վերացավ այն կարծրատիպը, թե մենք Հայաստանից եւ հայկական թիմով չենք կարող մրցել միջազգային խոշոր ընկերությունների հետ։ Մենք ամեն տարի բարձրացնում էինք մեր առջեւ դրված նշաձողը, իսկ այսօր արդեն մրցում ենք աշխարհի ամենաառաջատար այնպիսի տեխնոլոգիական ընկերությունների հետ, ինչպիսիք են Twillio-ն, Sinch-ը եւ այլն:
Սովորաբար յուրաքանչյուր հաջողված ընկերություն պարտադիր պիտի ունենա լավ բիզնես գաղափար, բիզնես պլան, երազանքի թիմ, պրոդուկտ եւ բիզնես մոդել: Իհարկե, սրանց նպաստող կարեւորագույն գործոններից են նաեւ շուկայի եւ մրցակիցների հետազոտությունը, գրագետ գնային քաղաքականությունը, պահանջարկի ձեւավորումը եւ շուկա մտնելու համար ընտրված ճիշտ ժամանակը:
Շատ ընկերություններ սկսում են պրոդուկտից ու հաճախ շուկային առաջարկում են մի բան, որն, իրականում, ավելի շատ իրենք են ցանկանում, քան հաճախորդը: Մենք շատ հետաքրքիր սկսեցինք: Առաջին երկու տարին մեր պրոդուկտի ու ծառայությունների պրոտոտիպերի, էքսպերիմենտների շրջանն էր: Մեր հաճախորդներին հստակ հասկանալուց հետո հաջորդ երկու տարիները դարձան հաջողված բիզնես մոդելի ու պրոդուկտի հղկման շրջան, իսկ արդեն վերջին երեք տարիներն էլ պրոդուկտի վերջնական ձեւավորման, թիմի աճի, նոր շուկաներ գրավելու եւ բավական կայուն տեմպերով եկամուտ ապահովելու շրջանն էին:
Գեղամ Ազատյանը՝ «Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
Գեղամ Ազատյանը՝ «Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը
«Դեքսատելի» 7-ամյակին նվիրված միջոցառմանը