Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

Հայկ Կայսերյան

KAYWEB and KAYWEB Angels

Ավստրալաբնակ հրեշտակ ներդրող, KAYWEB, KAYWEB Angels ընկերությունների հիմնադիր

Մարինա Մխիթարյան

Kolba Lab

ՄԱԶԾ/Կոլբա նորարարական լաբորատորիայի ղեկավար

Դավիթ Յան

ABBYY

ABBYY համակարգչային ծրագրերի ընկերության հիմնադիր, Lingvo էլ. բառարանի ստեղծող

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

A2B transport

Երեւանի տրանսպորտային երթուղիների որոնում

360 Stories

Հայաստանի տեսարժան վայրերը՝ 360 աստիճանով

Calculator (APPA)

Հաշվել ԱՊՊԱ-ի հետ կապված ծախսերը

Pixomatic

Սմարթ ֆոտոխմբագրիչ

Armenia Today

Հայաստանյան վերջին լուրերը՝ տարբեր աղբյուրներից

Dinebook

Նախապես տեղ ամրագրել ժամանցի վայրերում

Servicebrok

Ֆիքսված սակագնով տան ծառայությունների պատվիրում

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հրապարակել է դեկտեմբերի 31-ի եւ հունվարի 1-ի վիճակագրությունը

2017թ. դեկտեմբերի 31-ին (մինչեւ կեսգիշեր) եւ 2018թ. հունվարի 1-ին, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի բջջային ցանցում բաժանորդների կողմից օգտագործված ինտերնետ թրաֆիկի ծավալն արձանագրել է գրեթե կրկնակի աճ՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ:

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ում տեղեկացրել են, որ ինտերնետ թրաֆիկի ծավալի աճը հիմնականում պայմանավորված է սոցցանցերում բաժանորդների ինտենսիվ շփումներով, ինչպես նաեւ՝ OTT հավելվածների (Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Zangi եւ այլն) օգտագործման աճով:

«Այդ հավելվածների միջոցով իրականացված տեսազանգերի քանակը շուրջ 3 անգամ ավելին է, քան նույն ժամանակահատվածում՝ մեկ տարի առաջ: 2018-ի տարեսկզբին աննախադեպ մասսայականություն են վայելել սոցիալական ցանցերում իրականացվող ուղիղ հեռարձակումները: Ծառայություններից օգտվելու արդյունքում առաջացած թրաֆիկի ծավալը մոտ 6 անգամ գերազանցել է նախորդ տարվա ցուցանիշը»,- նշել են ընկերությունում:

Նախորդ տարվա համեմատ մոտ 9%-ով աճել է նաեւ բջջային սարքերի միջոցով տվյալների փոխանցման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը:
 
Դեկտեմբերի 31-ին (մինչեւ կեսգիշեր) ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ցանցը սպասարկել է 3,686,864 կարճ հաղորդագրություն, իսկ 2018թ. հունվարի 1-ին` 3,469,142:

Դեկտեմբերի 31-ին՝ մինչեւ կեսգիշեր, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ցանցը սպասարկել է 21,720,272, իսկ 2018-ի հունվարի 1-ին՝ եւս 20,620,881 զանգ:

Ընդհանուր առմամբ, դեկտեմբերի 31-ին եւ 2018թ. հունվարի 1-ին ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ցանցը սպասարկել է 7,156,006 կարճ հաղորդագրություն՝ գրանցելով մոտ 30% աճ նախորդ տարվա համեմատ եւ 42,341,153 զանգ, կամ մոտ 4% աճ նախորդ տարվա համեմատ:


submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo