Climate Tech Hackathon

30 Հուն 2018 - 01 Հուլ 2018
ISTC

24-ժամյա միջոցառումը կստեղծի անտառային և գյուղատնտեսության մարտահրավերների լուծումներ գտնելու բարենպաստ միջավայր
Գրանցվել

Blockchain Hackathon: Securing the integrity of elections

23 Հուն 2018 - 24 Հուն 2018
Hero House

Թիմերը 30 ժամվա ընթացքում կզարգացնեն իրենց լուծումները
Գրանցվել

Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Կարեն Վարդանյան

Union of Information Technology Enterprises

ԻՏՁՄ գործադիր տնօրեն

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

LiveBoard

Ինտերակտիվ գրատախտակ՝ նկարելու եւ զրուցելու համար

Armenia Today

Հայաստանյան վերջին լուրերը՝ տարբեր աղբյուրներից

Chessfimee

Շախմատի խաղատախտակի սքանավորում եւ վերլուծություն

ARMOJI

Հայկական էմոջիների առաջին հավելվածը

TaxoLine

Տաքսիների օնլայն պատվիրում Երեւանում

Mashtots

Արեւմտահայերեն սովորեցնող հավելված

360 Stories

Հայաստանի տեսարժան վայրերը՝ 360 աստիճանով

Cartly

Մթերքի օնլայն գնում

2016-ին աշխարհում ներբեռնվել է 90 մլրդ հավելված

2016թ. ամբողջ աշխարհում ներբեռնվել է 90 մլրդ հավելված, ինչը 15%-ով գերազանցում է 2015թ. ցուցանիշը: Թե Google Play-ում, թե AppStore-ում ցուցանիշն ավելացել է 13 մլրդ-ով:

Այս մասին են վկայում App Annie վերլուծական ընկերության զեկույցի տվյալները:

App Store-ում եւ Google Play-ում մոբայլ հավելվածների հրատարակիչների եկամուտները 2016թ. աճել են 40%-ով՝ կազմելով $35 մլրդ:

2016թ. աճել է ինչպես ներբեռնումների թիվը, այնպես էլ այն ժամանակը, որը օգտատերերը սպառում են հավելվածների օգտագործման վրա:

Google Play-ը շարունակում է առաջատար մնալ ներբեռնումների ցուցանիշով, սակայն App Store-ում եւս նկատելի է դինամիկ աճ:   

2016թ. հավելվածներում օգտատերերի անցկացրած ժամանակն աճել է 25%-ով՝ կազմելով 900 մլրդ ժամ: Ցուցանիշը վերաբերում է միայն Android սմարթֆոններին, ընդ որում՝ Չինաստանի ցուցանիշները ներառված չեն: Միջին վիճակագրական Android օգտագործողն անցած տարի օրական 2 ժամ է անցկացրել հավելվածներում:

Հրատարակիչների համար ամենաեկամտաբերը շարունակում են մնալ խաղերը: 2016թ. App Store-ում ընդհանուր եկամուտների 75%-ը, իսկ Google Play-ի եկամտի շուրջ 90%-ը գոյացել է խաղերից:

2016թ. ամենաեկամտաբեր խաղերն են Mixi-ի Monster Strike-ը, Supercell-ի Clash of Clans-ը եւ Niantic-ի Pokemon Go-ն (վերջինս կես տարում վաստակել է $950 մլն):

App Store-ի եւ Google Play-ի ամենաեկամտաբեր հավելվածների թոփ 5-ում են Spotify-ը, Line-ը, Netflix-ը, Tinder-ը եւ HBO NOW-ն:

iOS հարթակում 2016թ. ներբեռնումների գծով առաջատարը Չինաստանն է, իսկ Android հարթակում՝ Հնդկաստանը:

Հավելվածներից ստացված եկամուտների վարկածով App Store-ում առաջատարը կրկին Չինաստանն է, իսկ Google Play-ում՝ Ճապոնիան:

2016թ. (iOS եւ Android հարթակներից ներբեռնված) թոփ հավելվածների հնգյակում են Facebook-ը, WhatsApp Messenger-ը, Facebook Messenger-ը, Instagram-ը եւ Snapchat-ը:

Զեկույցի ամբողջական տարբերակը հասանելի է այստեղ:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo