ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը գործարկել է ձայնային եւ տվյալների փոխանցման ծառայություններ ներառող նոր սակագնային պլանների շարք, որը բաժանորդներին թույլ կտա զգալիորեն օպտիմալացնել հաղորդակցման ծախսերը:
Ֆիքսված գումարի դիմաց բաժանորդը ստանում է խոսելաժամանակ դեպի ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի, ՀՀ այլ, 374 97 բջջային եւ 374 47 ֆիքսված ցանցեր, Ռուսաստան, ԱՄՆ եւ Կանադա, SMS հաղորդագրություններ ուղարկելու հնարավորություն եւ, իհարկե՝ շարժական գերարագ ինտերնետ:
«Viva» սակագնային պլանների առանձնահատկությունն այն է, որ բաժանորդն առաջարկվող տարբերակներից կարող է ընտրել իր հաղորդակցման կարիքներին առավելագույնս համապատասխանողը՝ ներառված ներցանցային, դեպի այլ ցանցեր եւ արտերկիր խոսելաժամանակի, գերարագ ինտերնետի նախընտրելի ծավալով, SMS հաղորդագրությունների նախընտրելի քանակով, եւ այս ամենը՝ մատչելի գումարի դիմաց: Բացի այդ, «Viva» սակագնային պլանի ցանկացած բաժանորդ կարող է հեշտությամբ անցում կատարել մեկ սակագնային պլանից մյուսին:
Սակագնային շարքի կոմերցիոն մեկնարկի օրը համընկել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի՝ սպասարկման կենտրոն կատարած հերթական այցելության հետ: Այս անգամ նա այցելել էր Արտաշատի սպասարկման կենտրոն:
««Viva» սակագնային պլանների շարքը ձայնային ծառայություններն ու շարժական ինտերնետը մեկ փաթեթում առաջարկելու նոր մոտեցում է: Սակագնային պլանների նոր շարքը ճկուն է եւ առավելագույնս հարմարեցված բաժանորդի կարիքներին: Հարկ է նշել, որ բաժանորդն, ըստ նախընտրության, կարող է վճարել նախքան ծառայություններն օգտագործելը կամ օգտագործելուց հետո: Այսպիսով, նոր սակագնային պլանների շարքը վերացնում է սակագնային պլանների հետվճարային եւ կանխավճարային տարբերակներին բնորոշ սահմանափակումները: «Viva»-ի մյուս առավելությունն էլ այն է, որ բաժանորդը ցանկացած ժամանակ կարող է մեկ տարբերակից անցում կատարել մյուսին՝ իր հայեցողությամբ եւ առանց սպասարկման կենտրոն այցելելու»,- ասել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
Խոսելով մարզային սպասարկման կենտրոն այցելելու նպատակների մասին՝ Ռալֆ Յիրիկյանը նշել է. «Մարզային գրասենյակներ կատարվող այցելությունները նորություն չեն: Այցելում եւ շարունակելու եմ այցելել անսպասելիորեն, առանց նախազգուշացնելու, նաեւ՝ որպես հաճախորդ: Հաճախակի այցելությունների, հանդիպումների, ինչպես նաեւ վերաորակավորման դասընթացների նպատակն աշխատակիցների շրջանում այն համոզման շարունակական արմատավորումն է, որ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի սպասարկման ոլորտի աշխատակիցը գտնվում է «առաջին գծում» եւ պատասխանատու է ընկերության վարկանիշը բարձր պահելու համար, ինչպես օլիմպիական մարզիկը՝ երկրի համբավը բարձր պահելու համար»:
«Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթներ
Ծառայություն | Viva 1500 | Viva 2500 | Viva 3500 | Viva 5500 | Viva 7500 |
Ակտիվացման գին |
1500 դրամ |
2500 դրամ |
3500 դրամ |
5500 դրամ |
7500 դրամ |
Ներցանցային խոսելաժամանակ |
1500 րոպե |
2500 րոպե |
3500 րոպե |
5500 րոպե |
7500 րոպե |
Խոսելաժամանակ դեպի ՀՀ այլ, 374 97 բջջային եւ 374 47 քաղաքային ցանցեր, Ռուսաստան, ԱՄՆ եւ Կանադա * |
0 | 0 |
50 րոպե |
200 րոպե |
350 րոպե |
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր |
150 |
250 |
250 |
250 |
350 |
Ինտերնետ |
1000 ՄԲ |
2000 ՄԲ |
3000 ՄԲ |
5000 ՄԲ |
10 000 ՄԲ |
* (համարահավաքման ձեւաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])