17:15 | 09.10.14 | Նորություններ | 3262
Տեսողության համաշխարհային օրվա առթիվ Orange Հիմնադրամը եւ Հայկական ակնաբուժության նախագիծն (ՀԱՆ) այսօր ներկայացրել են Հայաստանի ակնաբուժության ոլորտում իրենց կողմից իրականացվող ծրագրերը:
Orange Հիմնադրամի եւ ՀԱՆ-ի համագործակցությունը մեկնարկել է 2011թ-ին «Լույս հայի աչքերին» ծրագրի շրջանակներում, որի նպատակն է որակյալ ակնաբուժական ծառայությունները հասանելի դարձնել Հայաստանի մարզերի բնակիչներին՝ Աչքի շարժական հիվանդանոցի միջոցով:
2011թ.-ից ի վեր նշված ծրագրի շրջանակներում ավելի քան 66 հազ. մարդ (54 հազ. մեծահասակ եւ 12 հազ. երեխա) անցել է աչքի հետազոտություններ, իրականացվել է 5044 վիրահատություն ու լազերային բուժում, տրամադրվել՝ 23 631 ակնոց:
Orange Հիմնադրամն այսօր իրականացնում է նաեւ երեխաների կուրության դեմ պայքարին ուղղված ծրագրեր: Այդպիսի նախագծերից էր «Ֆրանսիայի հայկական բժշկական միություն - Փարիզ» ՀԿ-ի համատեղ իրականացված «Ակնոցներ Հայաստանի համար» ծրագիրը, որի շրջանակներում Գեղարքունիքի 6200 երեխաներ անցել են աչքի զննում, որից 240-ը՝ ստացել անհատականացված ակնոցներ:
«Ուղարկիր սելֆի եւ օգնիր մեկ երեխայի պայքարել կուրության դեմ» առցանց արշավի մեկնարկից ի վեր՝ արդեն 667 մարդ մասնակցել է այս նախաձեռնությանը՝ ուղարկելով իրենց ինքնանկարը: Արշավի շրջանակում Արմավիրի մարզից նույնքան երեխա կստանա ակնոց:
«Այս ոլորտում ավելի քան 3 տարվա ընթացքում կատարված աշխատանքը համալրել ենք այս նոր առցանց արշավի միջոցով, որը մեր բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում համախմբվել եւ իրենց ներդրումն ունենալ կուրության կանխարգելման այս շատ կարեւոր գործում», - նշել է Orange Հիմնադրամի խորհրդի նախագահ Ֆրանսիս Ժելիբտերը:
«Մենք շատ գոհ ենք «Մեկ selfie = մեկ ակնոց» ծրագրի արդյունքներից եւ կարծում ենք, որ ոչ միայն Արմավիրի, այլեւ մյուս մարզերի երեխաները նույնպես կշահեն նախաձեռնությունից», - ասել է Հայկական Ակնաբուժության Նախագծի Հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Նունե Եղիազարյանը։
Նշենք, որ ակնաբուժության ոլորտում Orange Հիմնադրամի իրականացրած ծրագրերից է նաեւ տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների՝ թիվ 14 հատուկ դպրոցում բրայլյան տպիչներով հագեցած սրահի ստեղծումը:
10:33 | 18.09.24 | Հոդվածներ
Ucom-ը ներսից. Երեւակայությունը, շուկայի զարկերակն ու պրոդուկտների թիմը