ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը BlackBerry® սմարթֆոններից օգտվող կանխավճարային բաժանորդների համար ստեղծել է «BlackBerry Social» սոցիալական շփման եւ ինտերնետային ծառայությունների փաթեթ, հայտնել են ընկերությունում:
Ակտիվացնելով փաթեթը` բաժանորդը ստանում է.
• BlackBerry® Էլեկտրոնային հասցե (XXXXXXXX@vivacell.blackberry.com). այս հասցեով ուղարկվող հաղորդագրությունները բաժանորդը կստանա իր սմարթֆոնին իրական ժամանակում և հենց սմարթֆոնից էլ կարող է վարել ամբողջ նամակագրությունը;
• Շփում ակնթարթային հաղորդագրությունների միջոցով` BlackBerry® Messenger-ի, ինչպես նաև Windows Live Messenger-ի, Google Talk-ի և ICQ-ի` հատուկ BlackBerry® սմարթֆոնների համար մշակված ծրագրերի շնորհիվ;
• Շփում սոցիալական ցանցերում` Facebook-ի, Flickr Photo Uploader-ի և MySpace-ի` հատուկ BlackBerry® սմարթֆոնների համար մշակված ծրագրերի միջոցով;
• Ներառված ինտերնետ:
«BlackBerry Social» փաթեթ կարելի է ակտիվացնել 1 օրով, 1 շաբաթով կամ 1 ամսով: Եթե նշված ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին լինի համապատասխան գումար, ապա ծառայության գործողության ժամկետն ավտոմատ կերկարացվի, հակառակ դեպքում ծառայությունը կապաակտիվացվի:
Փաթեթ |
Գործողության ժամկետ (օր) |
Ներառված ինտերնետ (ՄԲ) |
Արժեք (դրամ) |
«BlackBerry Social 1» |
1 |
5 |
100 |
«BlackBerry Social 7» |
7 |
50 |
600 |
«BlackBerry Social 30» |
30 |
500 |
2400 |
Գործողություն |
Հրահանգ |
«BlackBerry Social 1» փաթեթի ակտիվացում |
*404*1# |
«BlackBerry Social 7» փաթեթի ակտիվացում |
*404*7# |
«BlackBerry Social 30» փաթեթի ակտիվացում |
*404*30# |
«BlackBerry Social» փաթեթի գործողության ժամկետի ավտոմատ երկարացման կասեցում |
*404*000# |
Ծառայության կարգավիճակի ստուգում |
*404# |