Նինա Աչաջյան

HIVE

HIVE ներդրումային հիմնադրամի հիմնադիր

Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Մարինա Մխիթարյան

Kolba Lab

ՄԱԶԾ/Կոլբա նորարարական լաբորատորիայի ղեկավար

Ալեքսիս Օհանյան

Reddit

Ամերիկահայ ձեռներեց, ներդրող, Reddit սոցիալական լրատվական կայքի համահիմնադիր

Wakie

Զրուցել անծանոթի հետ, ստանալ հուզող հարցերի պատասխաններ

Zangi

Անվճար HD տեսազանգեր,չաթ

Pixomatic

Սմարթ ֆոտոխմբագրիչ

Cartly

Մթերքի օնլայն գնում

Dictoro

Սպորտային հանդիպումների հաշիվների կանխատեսում

gg

Ավտոմեքենա պատվիրելու օնլայն համակարգ

Gugas

Միավորում է տաքսիի եւ քարփուլինգի գործառույթները

OutChat

Ծանոթանալ եւ հանդիպել 24 ժամ անց

Պարգեւատրվել է VivaStart ծրագրի շրջանավարտների 9-րդ խումբը

Կարեւորելով վաճառքի եւ բաժանորդների սպասարկման մշակույթի զարգացումը Հայաստանի հեռահաղորդակցման ոլորտում՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կողմից արդեն շուրջ 3 տարի է իրականացվում է VivaStart կրթական ծրագիրը:

Այսօր կայացել է VivaStart-ի հերթական փուլի ավարտական արարողությունը, որի ընթացքում ծրագրի շրջանավարտները պարգեւատրվել են հավաստագրերով: Ամենաբարձր ցուցանիշներ ապահոված չորս մասնակիցները՝ Հայկուհի Մարտիկյանը, Անի Կարապետյանը, Մարիամ Հակոբյանն ու Արսեն Հայրյանը, հավաստագրերի հետ մեկտեղ ստացել են Huawei Honor 7A սմարթֆոններ:

Այս տարի իրականացվել է թվով 9-րդ VivaStart-ը, որին մասնակցել է 36 ուսանող:
Նրանցից 8-ը ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերել ֆրանկոֆոնիայի օրերին Կենտրոն վարչական տարածքում եւ «Զվարթնոց» օդանավակայանում տեղակայված սպասարկման կենտրոններում:

VivaStart-ի շրջանակում ուսանողներին հնարավորություն է տրվել ստանալ վաճառքի եւ բաժանորդների սպասարկման վերաբերյալ տեսական գիտելիքներ, այնուհետեւ այդ գիտելիքները գործնականում կիրառել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի՝ Երեւանի եւ մարզերի սպասարկման կենտրոններում:

Նախքան հավաստագրերի հանձնման արարողությունը, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխամասային գրասենյակում կազմակերպվել էր «Կապերի հաստատման հմտություններ» խորագրով վարպետության դասընթաց: Դասընթացի ժամանակ շրջանավարտները ծանոթացել են ժամանակակից գործարար աշխարհում մեծ նշանակություն ունեցող կապերի հաստատման հմտություններին, դասընթացավարին ուղղել իրենց հետաքրքրող հարցերը եւ ներկայացրել սեփական պատկերացումները:

Հավաստագրերը հանձնելուց հետո դիմելով ծրագրի մասնակիցներին՝ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը նշել է. «Շատ կարեւոր է, որ գիտելիքների ձեռքբերման ընթացքում դուք կարողացաք ուսումնասիրել ոլորտը եւ փորձեցիք հասկանալ ծառայությունների մատուցման ու բաժանորդային սպասարկման կարեւոր փուլերն ու գործընթացը: Շուրջ երեք տարի ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կողմից իրականացվող այս ծրագրի նպատակները երկուսն են. ուսանողների շրջանում զարգացնել վերլուծական միտքն ու հմտությունները, եւ նրանց նախապատրաստել աշխատաշուկայի համար: Ձեռք բերած գիտելիքների եւ փորձի շնորհիվ դուք պատրաստ եք սկսել ձեր կարիերան իբրեւ մասնագետներ՝ հատկապես սպասարկման ոլորտում»:

Ռալֆ Յիրիկյանի խոսքով՝ ընկերության կողմից կազմակերպվող այս եւ նմանատիպ այլ ծրագրերը շարունակական բնույթ կկրեն:

2015թ.-ից մեկնարկած ծրագրին առ այսօր մասնակցել է ավելի քան 254 ուսանող: VivaStart-ի բազմաթիվ շրջանավարտներ իրենց մասնագիտական գիտելիքներն ու հմտություններն արդեն կիրառում են տարբեր կազմակերպություններում՝ ներառյալ հեռահաղորդակցության ու հարակից ոլորտներում: Նրանցից 22-ը, լավագույն արդյունք ցուցաբերելով, աշխատանքի են անցել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի տարբեր սպասարկման կենտրոններում: Ընկերությունը մշտապես դիտարկում է մյուս շրջանավարտներին աշխատանքի ընդունելու հնարավորությունը:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo