Հայկական Hexact ընկերությունը Product Hunt-ում ներկայացրել է իր նոր Hexospark գործիքը։
Hexospark-ը բոլորը մեկում էլ․ փոստի եւ CRM հարթակ է, որը նախատեսված է արդյունավետությունը խթանելու համար: Այն պարզ CRM համակարգ է, որն ինքնաբերաբար համալրվում է LinkedIn-ի միջոցով գտնված կոնտակտների հիման վրա, ինչպես նաեւ թույլ է տալիս ներմուծել անհատական ցուցակներ եւ հնարավոր դարձնում գործարկել մեկին մեկ էլ․ փոստի արշավներ նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու նպատակով:
Hexospark-ը պայքարում է օրվա #1 պրոդուկտ դառնալու համար։ Գործիքի օգտին կարող եք քվեարկել այստեղ։
Հարթակի այլ առանձնահատկությունները ներկայացված են տեսանյութում։
10:33 | 18.09.24 | Հոդվածներ
Ucom-ը ներսից. Երեւակայությունը, շուկայի զարկերակն ու պրոդուկտների թիմը