Բրիտանական Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է իր Global 500 վարկանիշը, որտեղ առաջատարի դիրքում են հայտնվել տեխնոլոգիական հսկաները:
Վարկանիշի համաձայն, Amazon- ը հռչակվել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշ ՝ գնահատվելով $220,7 մլրդ: Ընկերությունը առաջատարի դիրքը պահպանում է արդեն 3-րդ տարին անընդմեջ: 2019թ. համեմատ, Amazon-ի արժեքը գրանցել է 17,5% աճ:
Վարկանիշի եռյակում են նաեւ Google- ը ($159,7 մլրդ, 11,9%) եւ Apple- ը ($140,5 մլրդ, 8,5%): Նրանց հաջորդում են Microsoft-ը ($117 մլրդ, -2,1%) եւ Samsung-ը ($94,4 մլրդ, +3,5%):
Վարկանիշում հայտնված 46 ՏՏ ընկերությունների ընդհանուր արժեքը կազմում է $986,5 մլրդ:
Ամբողջական զեկույցը հասանելի է այստեղ: