Facebook-ը ավելացնում է իր մոտ ակտիվ հեշթեգեր, ինչը թույլ կտա օգտագործողներին հետեւել սոցցանցում իրենց հետաքրքրող թեմաների քննարկմանը:
Բառի սկզբում «#» նշանը ավելացնելուց հետո այն կդառնա ակտիվ լինկ, որը կտանի օգտագործողին դեպի լրահոս այն մասին, թե ինչ են մյուսները գրում տվյալ թեմայով:
Որեւէ թեմա հեշթեգի միջոցով քննարկման առարկա դարձնելու պրակտիկայի հիմնական տարածողը Twitter-ն էր:
Ըստ Facebook-ի, նոր հնարավորությունը կօգնի մարդկանց ավելի շատ տեղեկատվություն ստանալ իրենց հետաքրքրող թեմայով, իսկ փորձագետների գնահատականով, դա կխթանի սոցցանցի գովազդային վաճառքները:
Հեշթեգին սեղմելով՝ օգտագործողը կտեսնի ժամանակագրական կարգով դասավորված մեկնաբանություններ, որտեղ նույն հեշթեգը օգտագործվել է նաեւ օգտագործողին անծանոթ մարդկանց կողմից, ինչպես նաեւ այն էջերից, որոնք օգտագործողը չի «հավանել» (like արել):
«Հեշթեգերը կոչված են օգնելու մարդկանց հեշտությամբ բացահայտել, թե ինչ են մյուսներն ասում որեւէ թեմայով, ինչպես նաեւ մասնակցել հանրային քննարկումների»,- ասվում է ընկերության հաղորդագրության մեջ: