12:13 | 23.02.12 | Նորություններ | 1094

    Imagine CUP-ի հայ մասնակիցների թույլ կողմը մարքեթինգային լուծումներն են, կարծում է Գրիգոր Բարսեղյանը

    Երեւան/Մեդիամաքս/. “Երեւակայության գավաթը” (Imagine CUP 2012) Մայքրոսոֆթ տեխնոլոգիաների վրա հիմնված ուսանողական համաշխարհային մրցույթն անցկացվում է արդեն 10 անգամ:

    Հայաստանյան ընտրական փուլն արդեն մեկնարկել է: Այս տարվա մրցույթի մանրամասները Itel.am-ին ներկայացրել է “ՄԱՅՔՐՈՍՈՖԹ ԱՐԵՅ” տնօրեն Գրիգոր Բարսեղյանը:

    Համաշխարհային մրցույթը բաղկացած է 5 տարբեր անվանակարգերից, որոնցից Software Design (SD) “Ծրագրային ապահովման մշակում” մրցույթը իրականացվում է տարածաշրջանային մակարդակով: Տարածաշրջանային եզրափակիչ փուլերի հաղթողները հնարավորություն են ստանում մասնակցելու համաշխարհային եզրափակիչ փուլին, որը տեղի կունենա հուլիսին` Սիդնեյում:

    Այս տարվա “Երեւակայության գավաթ” մրցույթը հայաստանցի մասնակիցներին առաջարկում է անդրադառնալ ՄԱԿ-ի կողմից սահմանված Հազարամյակի մարտահրավերներին, դրանք են.

    - Վերացնել ծայրաստիճան սովն ու աղքատությունը;
    - Ապահովել համընդհանուր առաջնային կրթություն;
    - Նպաստել սեռական հավասարությանը եւ լիազորել կանանց;
    - Նվազեցնել երեխաների մահացությունը;
    - Բարելավել մայրական առողջապահությունը;
    - Պայքարել ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի, մալարիայի եւ այլ հիվանդությունների դեմ;
    - Ապահովել շրջակա միջավայրի կայունությունը;
    - Զարգացնել համընդհանուր համագործակցությունը զարգացման համար:

    “Մրցույթը հնարավորություն է ընձեռում երիտասարդներին առաջարկել նորարարական տեխնոլոգիական ծրագրեր, որոնք ուղղված կլինեն աշխարհի հրատապ եւ կարեւոր խնդիրների լուծմանը”, - ասել է Գրիգոր Բարսեղյանը:
     
    Նա նշում է, որ տարեց տարի հայ մասնակիցների քանակը ավելանում է:

    Կազմակերպիչները ենթադրում են, որ այս տարի թիմերը քանակը կլինի 15-20:
    Հաղթողներին կորոշի մասնագիտացված ժյուրին, որը բաղկացած է պետական ատյանների, բուհերի ներկայացուցիչներից եւ մասնագետներից:

    2011 թվականին “Երեւակայության գավաթ” մրցույթին գրանցվել են ավելի քան 358 հազար ուսանողներ շուրջ 183 երկրներից: Հայաստանյան փուլին մասնակցեցին 9 թիմ, հաղթող էր ճանաչվել “Իքս-թեչ” թիմը:

    “Մեզ մոտ արդեն լավ ավանդույթ է դարձել, ուժեղ թիմեր ունենք, որոնք մասնակցել են համաշխարհային եզրափակչին, բավականին լուրջ փորձ են ձեռքբերել: Ցավոք, հաղթանակով դեռ չեն վերադարձել, բայց մենք արդեն տեսանելի ենք այդ մրցույթում”, - ասել է Գրիգոր Բարսեղյանը:

    Խոսելով հայկական թիմերի պատրաստվածության եւ ներկայացված նախագծերի մասին, Գրիգոր Բարսեղյանն ասել է, որ “տեխնիկական մասով մեր թիմերը ուժեղ են, գաղափարները վատը չեն, չեմ կարող ասել, որ զիջում են լավագույներին”:

    Սակայն, ըստ ընկերության տնօրենի, “մեր թիմերը թույլ են մարքեթինգի տեսակետից, ինչը բնորոշ է ողջ ՏՏ ոլորտին”:

    “Մասնակիցները պետք է իրենց գաղափարը կարողանան վաճառել, հետաքրքրեն պոտենցիալ ներդրողին եւ, իհարկե, ունենան բիզնես-մոդել”, - ասել է նա:

    Գրիգոր Բարսեղյանը կարծում է, որ մասնակիցների կողմից ներկայացված նախագծերը կարող են հետաքրքրել ոչ միայն մասնավոր, այլեւ պետական հատվածին:

    Հայաստանյան մրցույթը բաղկացած է մի քանի փուլերից: Առաջին հերթին հավաքագրվում են գաղափարները: “Գաղափարը պետք է տեխնիկական լուծում պարունակի, համոզիչ լինի, արդյունավետ, մասնակիցները պետք է կարողանան ապացուցել պոտենցիալ ներդրողին, որ սա իսկապես աշխատող է”, - կարծում է նա:

    “Անկախ նրանից, հաղթել են մրցույթում, թե ոչ, թիմերը պետք է շարունակեն զարգացնել իրենց նախագիծը եւ աշխատել դրա իրականացման ուղղությամբ: Եթե թիմը հավատում է իր գաղափարին, խնդրի լուծմանը, ապա մենք հզոր գործիքների շնորհիվ աջակցում ենք նրանց start-up բիզնես սկսել գաղափարի շուրջ, օգնում ենք ձեւավորել իրենց բիզնեսը”, - ասել է նա:  

    Imagine CUP-ի հայաստանյան փուլի արդյունքները կամփոփվեն ապրիլ-մայիսին:

    Էլեոնորա Արարատյան
    Ռուբեն Հարությունյան