IDC վերլուծական ընկերության տվյալներով՝ 2024 թվականի առաջին երեք եռամսյակի ընթացքում կրելի սարքերի վաճառքների ծավալով Huawei-ը միջազգային շուկայում զբաղեցրել է առաջին տեղը:
Վարկանշային բարձր ցուցանիշը վերահաստատում է ընկերության դիրքը՝ որպես ոլորտի առաջատար, որ, համադրելով էլեգանտ դիզայնն ու լայն ֆունկցիոնալությունը, մշտապես ներկայանում է բարձր տեխնոլոգիական արտադրանքներով, օրինակ՝ առողջության մոնիտորինգին եւ սպորտին ծառայող լուծումներով: Այս փաստը եւս մեկ անգամ ցույց է տալիս Huawei-ի հանձնառությունը՝ նպաստելու նորարարություններին եւ կրելի սարքերի ոլորտի շարունակական զարգացմանը:
Ընկերությունը
|
Վաճառքների
ծավալը
(2024-ի
1-3 եռամսյակ)
|
Շուկայի մասնաբաժինը
(2024-ի
1-3 եռամսյակ)
|
Վաճառքների
ծավալը
(2023-ի
1-3 եռամսյակ)
|
Շուկայի մասնաբաժինը
(2023-ի
1-3 եռամսյակ)
|
Տարեկան աճը
|
Huawei
|
23,6
|
16,9%
|
16,3
|
11,6%
|
44,3%
|
Apple
|
22,5
|
16,2%
|
25,8
|
18,4%
|
-12,8%
|
Xiaomi
|
20,5
|
14,7%
|
16,2
|
11,5%
|
26,5%
|
Samsung
|
11,5
|
8,3%
|
9,3
|
6,6%
|
24,3%
|
BBK
|
7,8
|
5,6%
|
6,2
|
4,4%
|
25,9%
|
Այլ
|
53,2
|
38,2%
|
66,7
|
47,5%
|
-20,3%
|
Ընդհանուր
|
139,0
|
100,0%
|
140,5
|
100,0%
|
-1,0%
|
IDC հաշվետվություն. 2024-ի առաջին երեք եռամսյակում կրելի սարքեր արտադրող թոփ 5 ընկերություններն` ըստ վաճառքների ծավալի, շուկայի մասնաբաժնի ու տարեկան աճի (վաճառքների քանակը հաշվարկվում է միլիոններով)
Huawei՝ կրելի սարքերի շուկայի գլխավոր խաղացողն աշխարհումIDC-ի հաշվետվությունում նշվում է նաեւ, որ, չնայած 2024-ին աշխարհի տարբեր ընկերություններ ունեցել են խելացի ժամացույցների եւ թեւնոցների վաճառքների անկում՝ չինական արտադրողների տարեկան վաճառքների աճը կազմել է 20,1%։
Այդ ընկերությունների շարքում առանձնանում է Huawei-ը գլոբալ վաճառքների տպավորիչ աճով՝ 44,3%: Սա ընկերությունը դառնում է առաջինը եւ՛ գլոբալ, եւ՛ տեղական շուկաներում, առաջինում՝ 16,9%, երկրորդում՝ 35,7% մասնաբաժիններով:
Ընկերության հաջողությունը վկայում է շուկայում նրա վստահելի դիրքի եւ գործունեության երկար տարիների ընթացքում կուտակած մեծ փորձի մասին:
2024-ին թողարկված լավագույն կրելի սարքերըԱյս տարի Huawei-ը զգալիորեն ընդլայնել է արտադրանքների շարքը՝ ներկայացնելով այնպիսի եզակի սարքեր, ինչպիսիք են HUAWEI WATCH FIT 3-ը, HUAWEI WATCH GT 5-ը եւ HUAWEI WATCH D2-ը:
HUAWEI WATCH D2-ն ապահովում է արյան ճնշման մոնիտորինգի 24-ժամյա հնարավորություն (ABPM - Ambulatory Blood Pressure Monitoring), ընդ որում՝ բժշկական մակարդակով, իսկ HUAWEI WATCH FIT 3-ը դիրքավորված է որպես առողջության մոնիտորինգի համապարփակ գործիք` օժտված այնպիսի օգտակար ֆունկցիաներով, ինչպիսիք են սննդի կալորիաներին հետեւելու եւ վերլուծելու հնարավորությունները: Սարքը նախատեսված չէ բժշկական պրոֆեսիոնալ օգտագործման համար: Արձանագրված արդյունքները չպետք է օգտագործվեն որպես հիմք բժշկական ախտորոշման կամ բուժման համար:
HUAWEI WATCH GT 5-ը, որ միավորում է HUAWEI TruSense-ի նոր համակարգը եւ սպորտային նորագույն հնարավորությունները, գրավել է բազմաթիվ օգտագործողներին ամբողջ աշխարհում եւ ստացել բարձր գնահատականներ այնպիսի առաջատար պարբերականներից, ինչպիսիք են WAREABLE-ը եւ ANDROID AUTHORITY-ն:
Huawei սարքերը նախանշում են կրելի սարքերի ապագան եւ սահմանում ոլորտի նոր չափանիշներ:
Շնորհիվ ընկերության առաջարկած նորարարական լուծումների՝ այժմ աշխարհի ցանկացած կետում օգտագործողների համար հասանելի են առողջության ցուցանիշներին հետեւելու վերջին հնարավորությունները, որոնք բոլորովին նոր մակարդակի են հասցնում մարդկային կյանքի որակը:
Բրենդի ամրապնդումը գովազդային նոր գործիքների միջոցովHuawei-ը կարողացել է շահել սպառողների վստահությունը Եվրոպայում, Լատինական Ամերիկայում, Ասիա-Խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանում, Աֆրիկայում եւ Մերձավոր Արեւելքում։ Բրենդի դիրքերի ամրապնդումը հնարավոր է դարձել տեղական շուկաների առանձնահատկություններին արագ հարմարվելու եւ մարքեթինգային բազմակողմանի ստրատեգիաներ կիրառելու շնորհիվ։
Օրինակ, խելամիտ որոշում էր Օլիմպիական խաղերի ոսկե մեդալակիր Մո Ֆարային եւ հայտնի ֆիթնես-ինֆլյուենսեր Պամելա Ռայֆին որպես HUAWEI սարքերի ամբասադորներ ընտրելը։ Նրանք նաեւ որպես գլխավոր հաղորդավարներ հանդես են եկել նոր սարքերի ցուցադրությունների ժամանակ Դուբայում, Բարսելոնայում եւ Բրազիլիայում։ Այսպես Huawei-ը ամրապնդել է կապը սպառողների հետ եւ նպաստել իր սարքերի նկատմամբ հանրային հետաքրքրության աճին:
«Վառեք ակտիվության օղակները» եւ «Տեխնոլոգիաներ խնամքի համար» միջոցառումները նույնպես ամրապնդել են Huawei կրելի սարքերի դիրքերը՝ որպես անձնական օգնականներ, որոնք ապահովում են օպտիմալ ֆիզիկական վիճակի պահպանմանը նպաստող բազմաթիվ ֆունկցիաներ:
Այս քայլերն ու որոշումները, որոնք վերահաստատում են Huawei-ի՝ որպես կրելի սարքերի արտադրության առաջատարի դիրքը եւ օգնում են գրավել օգտատերերի ուշադրությունը, վկայում են ընկերության անսասան հանձնառությունը՝ խթանելու տեխնոլոգիական նորարարությունը եւ օգտագործողներին առաջարկելու բացառիկ որակով գաջեթներ ու սարքեր: