Google-ը հրաժարվել է Chrome-ում երրորդ կողմի cookie-ներն անջատելու իր ծրագրից, փոխարենը օգտատերերը իրենք կորոշեն՝ համաձայնել հետեւելուն, թե ոչ:
4 տարի փորձարկումների ընթացքում ընկերությունը հասկացել է, որ հրաժարվելը կպահանջի «զգալի ջանք» շատ մասնակիցներից եւ կարող է նաեւ ազդել հրատարակիչների, գովազդատուների եւ առցանց գովազդում ներգրավված կողմերի վրա:
Google-ը կխրախուսի օգտատերերին «կատարել տեղեկացված ընտրություններ», որոնք կկիրառվեն կայքեր այցելելիս: Դեռեւս չկան մանրամասներ, թե ինչպես է դա աշխատելու։ Ընկերությունը դեռ քննարկում է նոր մոտեցումը կարգավորիչների եւ ոլորտի մասնակիցների հետ։
The Verge-ը նշում է, որ գործառույթը կարող է աշխատել Apple-ի նման, որը պահանջում է ծրագրավորողներին թույլտվություն խնդրել գովազդի համար տվյալներ հավաքագրելու համար: Միացյալ Թագավորության մրցակցության եւ շուկաների վարչությունը հայտնել է, որ Chrome-ը կներառի «գործիքների հուշում, որը թույլ կտա օգտատերերին ընտրել՝ արդյոք պահել երրորդ կողմի cookie-ներ»:
Google-ը դեռ 2021 թվականին հայտարարել էր, որ կդադարի օգտագործել երրորդ կողմի cookie-ներ, որոնք հետեւում են կայքի այցելուների գործողություններին գովազդային պրոֆիլներ ստեղծելու համար։
Որպես Privacy Sandbox-ի նախաձեռնության մաս՝ 2024 թվականի սկզբին Google-ը սկսել է cookie-ների մերժման փորձարկումը Chrome-ի օգտատերերի 1%-ի վրա՝ նպատակ ունենալով դրանք աստիճանաբար հեռացնել, սակայն ապրիլին հայտարարել է, որ նորից հետաձգում է այդ ծրագրերը: