Հաճախորդների հետ հաղորդակցությունն ավելի դյուրին եւ արդյունավետ դարձնելու համար Dexatel-ն առաջարկում է հարմարավետ հարթակ SMS, Viber եւ WhatsApp ծառայություններով հաճախորդներին սպասարկելու, ծանուցումներ ուղարկելու, մարքեթինգային արշավներ իրականացնելու եւ այլ գործընթացների համար:
Itel.am-ը պատմում է հարթակի առավելությունների եւ ինտեգրման մանրամասների մասին:
Հաճախորդների սպասարկում՝ 24/7 ռեժիմով
Dexatel-ն օգնում է բիզնեսին ապահովել հաճախորդների բարձրակարգ սպասարկում, ինչի համար բացի որակյալ պրոդուկտից, կարեւոր է նաեւ հենց Dexatel-ի կողմից հաճախորդներին լավագույն ձեւով սպասարկելը:
Առաջնային է սպասարկումն իրականացնող հմուտ թիմի կազմավորումը: Dexatel-ի սպասարկման թիմ են ընդգրկվում այնպիսի մասնագետներ, որոնք ունեն հաղորդակցության լավ հմտություններ, հոգատար են եւ դրականորեն են տրամադրված իրենց աշխատանքի նկատմամբ: Բացի այդ, Dexatel-ում նրանք վերապատրաստվում են, սովորում ընկերության պրոդուկտների եւ ծառայությունների մասին ամեն ինչ, ինչպես նաեւ կատարելագործում իրենց հմտությունները պարբերական թրեյնինգների միջոցով:
photo © Մեդիամաքս
Շարունակական ուսուցումն ավելի թիրախային դարձնելու նպատակով ընկերությունը մեծ ուշադրությամբ հետեւում է թրեյնինգների արդյունավետության վերաբերյալ աշխատակիցների տրամադրած տեղեկատվությանը եւ անհրաժեշտության դեպքում կատարում փոփոխություններ:
Ինչպե՞ս են ընկերությունում չափում սպասարկման որակըDexatel-ում սպասարկման որակը մշտապես կատարելագործելու համար ընկերության համապատասխան մասնագետները քննության են առնում մի քանի առանցքային ցուցանիշ: Դրանցից է այն ժամանակահատվածը, որը պահանջվում է սպասարկող աշխատակցից հաճախորդի հարցմանն առաջին արձագանքը տալու համար:
Մյուս կարեւոր ցուցանիշներից է այն ժամանակահատվածը, որ պահանջվում է մասնագետից հաճախորդի խնդրին լուծում տալու համար: Նամակագրության ավարտից հետո հաճախորդը գնահատում է սպասարկման որակն ու սպասարկող մասնագետի հմտությունները, որով որոշվում է Customer satisfaction score-ը (CSAT)՝ հաճախորդի բավարարվածության ցուցանիշը:
Հաճախորդների սպասարկման որակին հետեւելու համար Dexatel-ում կարեւորում են նաեւ Net promoter score-ը (NPS): Այն ցույց է տալիս հաճախորդի կողմից տվյալ ծառայությունը մեկ ուրիշին խորհուրդ տալու հավանականությունը: Պարբերաբար դիտարկվում է նաեւ ցուցանիշը, թե հաճախորդների հարցումների քանի տոկոսն է լուծում ստացել:
photo © Մեդիամաքս
Հատկանշական է, որ Dexatel-ում կիրառում են հաճախորդների փորձառության կառավարման մոտեցում (CXM). այն ներառում է նրանց կարիքների գնահատում եւ հաճախորդի համար այնպիսի փորձառության նախագծում, որը ոչ միայն բավարարում է, այլեւ՝ գերազանցում այդ ակնկալիքները:
Հաղորդակցության հարթակի ինտեգրումը՝ պարզ եւ արագDexatel-ի հարթակի ինտեգրումը չափազանց հեշտ է: Բաց հասանելիություն ունեցող APIs համակարգի միջոցով բիզնեսի տեխնիկական ծրագրավորողները հեշտությամբ ինտեգրում են հարթակն իրենց առկա համակարգին: Գործընթացն էլ ավելի մատչելի է դառնում Dexatel-ի կողմից տրամադրվող ուսուցողական նյութերի եւ պատրաստի կոդերի շնորհիվ: Բացի այդ, ընկերության սպասարկող թիմը ինտեգրման գործընթացում իր հաճախորդներին աջակցում է շուրջօրյա ռեժիմով:
Հարթակում բիզնես հաշիվ բացելը տեւում է մի քանի րոպե, իսկ API-ով ինտեգրումը՝ մի քանի ժամ՝ կախված հաճախորդի տեխնիկական թիմի աշխատանքից։
SMS ծառայության պարագայում ուղարկողի անունի գրանցումը բջջային օպերատորի կողմից կարող է տեւել մինչեւ 7 աշխատանքային օր, մինչդեռ Viber-ի եւ WhatsApp-ի պարագայում՝ ընդամենը 2 օր:
photo © Մեդիամաքս
Բիզնես հաշիվ բացելը ներառում է հետեւյալ հիմնական փուլերը.
- Բիզնեսի կարիքների գնահատում, որով Dexatel-ի մասնագետները որոշում են տվյալ ընկերությանն առավել համապատասխան ալիքները (SMS, Viber Business, WhatsApp Business):
- Հաղորդակցության հարթակի կարգավորումների համապատասխանեցում, որը ենթադրում է ավտոմատ պատասխանների պատրաստում, CRM համակարգի ինտեգրում եւ այլն:
- Բիզնեսի կամ նամակն ուղարկողի անվան գրանցում համակարգում, որի պարագայում Dexatel-ի հարթակի շնորհիվ բրենդի անունը ցուցադրվում է հաճախորդի սմարթֆոնի էկրանին հենց նամակի ստացման պահին:
Dexatel-ը համապատասխանում է ԵՄ-ի տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգին՝ կիրառելով անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցները հաճախորդների անձնական տվյալների անվտանգության ապահովման համար ինչպես դրանց ստացման եւ մշակման, այնպես էլ արխիվացման փուլերում:
Լուսանկարները՝ Ագապե Գրիգորյանի