Սոնա Վեզիրյանը, Մանանա Մելքոնյանը եւ Գրիգոր Հովհաննիսյանը
Սոնա Վեզիրյանը եւ Մանանա Մելքոնյանը
Գրիգոր Հովհաննիսյանը
Մանանա Մելքոնյանը
Սոնա Վեզիրյանը
17:41 | 03.03.23 | Հոդվածներ | exclusive 5841
Հայաստանի Բիզնես Հրեշտակների Ցանցը (BANA) ռեբրենդինգ է իրականացրել՝ անվանակոչվելով BANA Angels եւ սահմանել գործունեության երեք ուղղություն։
Ներդրումներ, ՏՏ էկոհամակարգի զարգացում եւ ստարտափների համար նոր կրթական ծրագիր. այս ուղղությունների, ռեբրենդինգի անհրաժեշտության եւ նոր ծրագրերի մասին iTel.am-ին պատմել են BANA Angels-ի նախագահ Գրիգոր Հովհաննիսյանը, BANA Angels-ի տնօրեն Սոնա Վեզիրյանը եւ The Factory-ի գործադիր տնօրեն Մանանա Մելքոնյանը։
Ռեբրենդինգի անհրաժեշտությունն ու նպատակը
Գրիգոր. Ի սկզբանե BANA-ն ստեղծվել էր ներդրումների նպատակով, սակայն թիմը գործունեություն էր ծավալում տարբեր ուղղություններով՝ կրթական, միջոցառումների կազմակերպում, ՏՏ համայնքի հետ կապերի զարգացում։ Յուրաքանչյուրն իր հերթին բավականին ծավալուն էր ու որոշեցինք ամեն ուղղություն ավելի նպատակային դարձնելու ու լավ զարգացնելու համար տարանջատել. Business Angel Network of Armenia-ն դարձավ BANA Angels, որը կզբաղվի զուտ ներդրումներով, իսկ կրթական ու համայնքային էկոհամակարգի զարգացման գործունեությունն առանձին The Factory-ի մաս կկազմի։
Սոնա․ Ռեբրենդինգի ընթացքում չենք փոխել հիմնական խորհրդանիշ փղիկը, սակայն այն մի փոքր ձեւափոխվել է։ Ասում ենք՝ փղիկը մարզասրահ է գնացել ու ավելի հավաք տեսք ստացել։ Գունային փոփոխություն ենք կատարել եւ մեր տարբերանշանում օգտագործել «royal blue»-ն։
The Factory-ն ստարտափների գործարան ու ՏՏ համայնքի տուն
Մանանա․ The Factory-ն կդառնա ինովացիոն հաբ, որտեղ հայկական տեխնոլոգիական էկոհամակարգի ներկայացուցիչները կհամախմբվեն տարբեր ծրագրերի, միջոցառումների ու հանդիպումների շուրջ։
Որոշեցինք վայրն անվանել The Factory, որը բառի բուն իմաստով կլինի գործարան, ուր կծնվեն նոր գաղափարներ, նախագծեր, թիմեր, ստարտափներ ու ներդրումային հնարավորություններ։
The Factory-ի առաջին նախաաքսելերացիոն կրթական ծրագիրը կմեկնարկի մարտին, որը միտված է հայկական եւ տարածաշրջանային ստարտափներին կողմնորոշելու, ուղղորդելու դեպի միջազգային՝ մասնավորապես ԱՄՆ շուկա։
Մեկ շրջափուլում կընդգրկվի մինչեւ 10 ստարտափ։ Տեւողությունը կլինի 6 ամիս, որի ընթացքում կանցկացվի մոտ 20 շաբաթվա դասընթաց, որոնք թե՛ ԱՄՆ շուկայի հետաքրքիր ստարտափների փորձի, հաջողության մասին են, թե՛ հենց բիզնես զարգացման՝ մարքեթինգ, PR, վաճառքներ:
Մանանա Մելքոնյանը
Գրիգոր Հովհաննիսյանը
Սոնա Վեզիրյանը
Սոնա Վեզիրյանը եւ Մանանա Մելքոնյանը