Netflix սթրիմինգային ծառայությունը բաժանորդագրությունների թվի ռեկորդային (37 միլիոն) աճ է գրանցել 2020թ. ընթացքում` հասնելով 200 միլիոնի: Արդյունքում Netflix-ի բաժնետոմսերն աճել են 12%-ով:
Ընկերությունում նշել են, որ 2017թ.-ից սկսած Netflix-ի լսարանը կրկնապատկվել է: Disney-ի, WarnerMedia-ի, Discovery-ի եւ սթրիմինգային այլ ծառայությունների հետ թեժ մրցակցության արդյունքում Netflix-ը սկսել է կենտրոնանալ սեփական կոնտենտը ստեղծելու ուղղությամբ՝ ամենատարբեր ժանրերում:
10:33 | 18.09.24 | Հոդվածներ
Ucom-ը ներսից. Երեւակայությունը, շուկայի զարկերակն ու պրոդուկտների թիմը