Պիեռ Հեննես

Granatus Ventures

«Գրանատուս Վենչուրս» ընկերության համահիմնադիր եւ կառավարող գործընկեր

Արտաշես Վարդանյան

Microsoft Innovation Center

Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոնի տնօրեն

Ալ Եսայան

IntelinAir

Ամերիկահայ գործարար, IntelinAir ընկերության հիմնադիր

Նինա Աչաջյան

HIVE

HIVE ներդրումային հիմնադրամի հիմնադիր

Eye Care Plus

Ստուգել եւ մարզել տեսողությունը

Be Armenian

Հայկական թեմաներով հայալեզու ֆոներ եւ բացիկներ

Zangi

Անվճար HD տեսազանգեր,չաթ

Noble Run

Անցնել խոչընդոտները եւ ողջ մնալ

Mashtots

Արեւմտահայերեն սովորեցնող հավելված

TaxoLine

Տաքսիների օնլայն պատվիրում Երեւանում

Shadowmatic

Երեւակայությունը զարգացնող 3D փազլային խաղ

LiveBoard

Ինտերակտիվ գրատախտակ՝ նկարելու եւ զրուցելու համար

«Կասպերսկի»-ն հայտնաբերել է կեղծ նվեր-քարտերի խարդախ սխեմա

«Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ի փորձագետները համացանցում հայտնաբերել են խարդախ սխեմա, որի շրջանակում չարագործներն օգտատերերին առաջարկում են բոլորովին անվճար գեներացնել iTunes-ի, Google Play-ի, Amazon-ի, Steam-ի եւ այլոց նվեր-քարտերի կոդեր։

Դրա համար նրանք ստեղծում են ֆիշինգային կայքեր, որոնց օգնությամբ այցելուներին վերաուղղորդում են գործընկերների այլ համացանցային ռեսուրսներ։ Այնտեղ զոհերը կատարում են որոշակի գործողություններ, օրինակ, մուտքագրում են ինչ-որ անհատական տվյալներ, որոնց համար կեղծ գեներատոր կայքերի տերերը գումար են ստանում։ Արդյունքում՝ օգտատերերը ոչ միայն չեն ստանում նվեր-քարտերի անվճար կոդեր, այլեւ դիմում են փող վատնելու կամ իրենց անձնական տվյալները այլոց հասանելի դարձնելու ռիսկի։

«Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ում նշել են, որ չարագործների գործողությունների ալգորիթմը միշտ նույն է։ Եթե օգտատերը հետաքրքրություն է դրսեւորում անվճար կոդ ստանալու նկատմամբ, նա պետք է կայքում ընտրի նվեր-քարտ։ Միայն դրանից հետո է համակարգը սկսում «կոդի գեներացումը» կամ «կոտրելը»։

«Կոդը հաջողությամբ ստանալու համար օգտատերը պետք է հաստատի, որ ինքը ռոբոտ չէ, այն է՝ անցնի առաջարկվող հղումով եւ կատարի որեւէ առաջադրանք՝ հարցում անցնի, վիճակախաղ խաղա, թողնի հեռախոսահամարը եւ փոստի հասցեն, գրանցվի վճարովի SMS-առաքմանը կամ տեղադրի գովազդային ծրագրային ապահովում։ Արդյունքում՝ զոհը կամ անվերջ տեղափոխվում է գործընկերային կայքերով, կամ նվեր է ստանում նիշերի պատահական հավաքածու, որն, իհարկե, նվեր-քարտի իսկական կոդ չէ։ Ավելին՝ հետագայում անբարեխիղճ գովազդատուները կարող են օգտագործել անհատական  տվյալները, օրինակ, սպամի առաքման նպատակով»,- պարզաբանել են ընկերությունում:

Կիբեռանվտանգության փորձագետ, Հայաստանում եւ Վրաստանում  «Կասպերսկի Լաբորատորիա»-ի տարածքային ներկայացուցիչ Արմեն Կարապետյանը չարագործների զոհ չդառնալու համար օգտատերերին խորհուրդ է տալիս հետեւել մի քանի պարզ կանոնների.

- առողջ վատատեսությամբ վերաբերվել բոլոր գայթակղիչ առաջարկներին,

- վեբ-կայքեր բացելիս ստուգել HTTPS-միացման առկայությունը եւ դոմենային անվանումը. դա հատկապես վերաբերում է գաղտնի տեղեկատվության հարցում կատարող կայքերին,

- երբեք չհայտնել սեփական գաղտնի տվյալները (մուտքանունները եւ գաղտնաբառերը, բանկային քարտերի տվյալները եւ այլն) կողմնակի անձանց, քանի որ պաշտոնական ընկերությունները համացանցում նման տեղեկատվության հարցում չեն կատարում,

- օգտագործել սպամի եւ ֆիշինգային գրոհների հայտնաբերման ու արգելափակման տեխնոլոգիաներով հուսալի պաշտպանական լուծումներ:

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo